איך תהפכו למותג מנצח

איך תהפכו את העסק שלכם למותג מנצח?

איך תהפכו למותג מנצח? – הבעיה של הרבה מאוד עסקים היום, שהם רוצים להיות מותג מנצח, אבל לא מוכנים להשקיע בזה. אם כן רבותי, לא תשקיעו לא תהיו. מאחורי כל מותג מצליח עומדת אסטרטגיה שיווקית שמנהלת ומנחה אותו בכל צעד. עסק זה לא צחוק, בעיקר אם השקעתם בו כסף וזו הפרנסה שלכם. היום יותר מתמיד בעידן הדיגיטלי בו כולם נמצאים ברשת, גם העסקים הקטנים וגם העסקים הגדולים, כל עסק יכול להיות מותג מנצח, אבל זה לא נופל על עסקים מהשמיים. הם מוצאים משרד פרסום דיגיטלי שיודע יפה מאוד איך לגרום לגולשים להגיע לאתר של העסק, מנהל לו את דף הפייסבוק כדי ליצור לו תדמית ולהביא לו לקוחות. עושה לו קמפיין קידום בגוגל ועושה לו גם חובה- קידום אורגני לאתר, כדי שיום אחד (כי קידום אורגני זה תהליך) הוא יגיע לדף הראשון בגוגל. ולהגיע לדף הראשון זה הרבה כסף, אתם תרוויחו מזה הרבה כסף.

אז איך מתחילים?

 

איך תהפכו למותג מנצח?

 

האם אתם מוכרים נכון את מה שיש לכם?

האם שאלתם את עצמכם למה אנשים ממשיכים לקנות סבון נוזלי חדש כל פעם, או רהיטים או מכונת כביסה חדשה שרק יצאה לשוק?

התשובה היא אסטרטגיה. כאשר יש לך אסטרטגיה נכונה, אתה יכול למכור כל דבר בכל זמן ולמשך הרבה זמן. בשביל זה אתה צריך מיתוג עיסקי. אתה צריך אסטרטגיה ויעוץ שיווקי שיעזרו לך למנף את העסק שלך קדימה. 

אם אתה מציע את השירות או המוצר שלך, בלי להבליט את הערך שלהם, בלי לבנות להם אריזה מתאימה ומשכנעת, בלי לתכנן את ערוצי השיווק ולדעת איפה נמצאים קהלי היעד שלך, אתה יורה לכל הכיוונים ולא פוגע בשום דבר. אבל אם אתה מחובר למשרד פרסום דיגיטלי שיושב אתך ומבין למה אתה עסק הווילונות או הרהיטים או השיפוצים הכי טוב, אז אפשר להתחיל לבנות אותך כמותג. 

דבר ראשון שכל מי שרוצה להיות מותג מנצח צריך להבין, שהוא באמת צריך לנצח בתחום שלו. כלומר, אם אתה טוב במה שאתה עושה, לקוחות מרוצים מהעבודה שלך, אתה באמת יכול להיות מותג. אם אתה לא משקיע במקצוע שלך, לא מתפתח ואין לך ערך מוסף מבחינת השירות או המוצרים שאתה משווק, שום משרד פרסום דיגיטלי לא יכול לעזור לך. מותג נולד לנצח ולא כל אחד הוא מותג. 

 

איך מתנהג מותג?

מותג או חברה, או ארגון או כל גוף, אחר שמחזיק מעצמו מותג, חייב להתחיל לדבר ולעשות דברים שעושים מותגים. דבר ראשון הוא צריך שם טוב. דבר שני הוא צריך לוגו שיבדל אותו מהמתחרים,

 דבר שלישי הוא צריך אתר טוב (ולא הכי זול אלא הכי טוב), דבר רביעי הוא צריך לפרסם בכל מיני ערוצים ברשת עם משרד פרסום דיגיטלי מנצח.

אסטרטגיה שיווקית מתמקדת בכל שלב בחיי מותג. מיהו הצרכן שלכם, מה אתם מציעים לו ומה מס הערך המוסף שלכם שיגרום לו לקנות דווקא אצלכם. 

אחד הדברים הכי חשובים היום הוא, מהי הנוכחות שלכם ברשת ואיך אתם מנצלים את המדיה הדיגיטלית. האם האתר שלכם איכותי, האם הוא כתוב בכתיבה שיווקית, האם הוא מביא לכם לקוחות חדשים, כסף?

היום כל עסק גם קטן יכול לשכור את שירותיה של סוכנות דיגיטלית ולהביא לקוחות מדפי פייסבוק, מהאינסטגרם, יוטיוב ועוד. אבל זה חייב להיות טוב, זה לא יכול להיות ממוצע ואפילו לא בינוני. כאשר את העסק שלכם מלווים אנשי מקצוע, זה מקצועי.

ככה בונים מותג מנצח.

 

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים