בניית לוגו

עיצוב לוגו

שאיפתו של כל מעצב גרפי מקצועי אחת – לספק לכם לוגו לעסק שמתאים לענף בו אתם פועלים, לשירות ו/או מוצר שאתם מציעים ולקהל היעד אליו אתם שואפים להגיע. לוגו שמצליח להעביר את המסר ואת הייחודיות של העסק שלכם בצורה הטובה ביותר.

ולא על האישיות האותנטית של העסק, השירותים שהוא מספק והייחודיות שלו עלול בסופו של דבר למוטט את האמון במותג כולו. נזק דומה עלול להיווצר מיצירת לוגו עסקי "יפה" בלי תכנון או הבנה ממשית של המסר השיווקי, או לחלופין משימוש בלוגו עם מראה שונה ולא עקבי או עם אלמנטים וויזואליים אחרים שלא מחמיאים ללוגו.

עד כמה חשוב הרושם הראשוני?

ההחלטה להשתמש בשירות או במוצר כלשהו נעשית באופן כמעט מיידי לחשיפה הראשונית. ההחלטה עצמה מבוססת על המילים והמרכיבים הוויזואליים שמלווים את חומרי השיווק, על אופן הצגתם על ידי בעל העסק או השרות ועל ניסיון העבר של אותו לקוח. לפיכך ניתן לקבוע שלפחות שליש מהמשקל נופל על הרושם הראשוני של הגרפיקה ובכלל זה גם ב- עיצוב לוגו העסקי.

מה הלקוח יכול לעשות על מנת להגביר את הסיכויים לקבל לוגו עסקי מתאים ואיכותי?

ישנם כמה דברים שאפשר לעשות. הראשון הוא באמת להשקיע זמן ומחשבה בבניית הזהות, והמיתוג העסקי – בכדי ליצור עיצוב נכון לעסק שלכם אתם חייבים לדעת מה האמירה, התדמית שאתם רוצים לשדר לעולם. דבר נוסף שאפשר לעשות בכדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלכם היא לבנות "קבוצת מיקוד" המורכבת מהלקוחות הטובים ביותר שלכם ולקוחות פוטנציאלים ולהריץ את הקיצות השונות אצל אותה קבוצה לקבלת משוב רלוונטי.

מה נחשב למחיר טוב עבור לוגו עסקי?

התשובה במקרה הזה לא יכולה להיות יותר פשוטה. אם זה נראה יותר מידי טוב מכדי להיות אמיתי, סביר מאד להניח שזה באמת לא אמיתי. שירותי עיצוב שמציעים את עצמם במחירי ריצפה לעולם לא ישיגו לכם את אותו לוגו עסקי שתקבלו אצל שירות עיצוב מקצועי ומנוסה. את הפירות של עיצוב לוגו טוב תקטפו שנים אחרי יצירתו בעוד שאת הלוגו הזול תאלצו להחליף כשהוא לא יעבוד לשביעות רצונכם או כשתתחלף האופנה עליו הוא מבוסס.

לקבלת הצעת מחיר הוגנת השאירו את הפרטים ונציג מטעם LOGO-LOGO יחזור אליכם בהקדם

Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

מאמרים נוספים