מיתוג עסקי כתהליך הבונה מותג!

מיתוג עסקיאנחנו נמצאים בתקופה בה גם לאיכות קשה מאוד לבלוט על רף המוצרים. העידן הזה מתאפיין בטכנולוגיות מתקדמות, חידושים והמצאות. כל אחד מנהל את עולמו דרך הסמארטפון, מחובר לאפליקציות וקשה מאוד להפתיע אנשים במשהו חדש. כל החידושים נמצאים כבר IN HOUSE בכיס האחורי או הקדמי של המכנסיים או החולצה. ובכל זאת ולמרות זאת צצים עסקים ויוזמות חדשות. אנשים ממציאים ומפתחים דברים חדשים, ויש כאלה שמצליחים לחשוב על הדבר הבא. (עובדה : מצא את הפוקימון…) הכל עובד, דרך קמפיין של פרסום בגוגל הדבר הבא קרוב ומתמיד ומה שבטוח הדבר הבא לא יוכל להיות כזה ללא מיתוג עסקי נכון.

למי מתאים מיתוג עסקי?

יש לציין כי מיתוג עסקי לא מתאים לכל חברה שממציאה נייר במשקל של אורז… מיתוג עסקי הוא תהליך שמבטא את הקיים, ואם להמצאה שלכם אין ידיים ורגליים או שהמוצר שלכם לא עומד בהבטחה שלשמה הוא יוצר, אין לכם סיכוי להתמתג וככל שתבלטו פחות (ההיפך ממיתוג עסקי) כך תינצלו מחיצי הביקורת.

אבל אם יש לכם עסק או חברה שעושים דברים בצורה אחרת. (זו יכולה להיות גם שיטה, טכניקה, חדשנות ועוד) יש לכם סיכוי גדול להתמתג ובלי זה יש סיכוי שאף אחד לא ישמע עליכם. וזה בדיוק.. מיתוג עסקי!

מהו תהליך של מיתוג עסקי?

תהליך של מיתוג עסקי נעשה בשלבים והוא בעצם בונה אותך. הוא לוקח את מה שיש לך ומציג את זה בצורה אחרת, בצורה שתעזור לך להתמקם גבוה. עושים את זה בקשת של פעולות שמתחילות תהליך ותומכות זו בזו. זה מתחיל למשל בבנייה של אתר נכון לעסק, בקמפיין שיווק מותאם לצרכים. בשינוי שם ובקביעת לוגו שמלווים את כל התהליך, עד שהצרכן מזהה שמדובר במותג.

מותג ככלל יכול להיות כל שירות, ייעוץ, מקצוע, מסעדה, בית קפה, אולם חתונות ועד למרחיק יונים. ההבדל בין מוצר או שירות מסוים בשוק שלו לאחרים הוא זה שיוצר את היתרון שיהפוך אותו למותג. תהליך מיתוג עסקי חשוב שיתבצע בחברת מיתוג ופרסום דיגיטלית כמו שלנו- לוגו לוגו, שמבינה כמה דברים חשובים על מיתוג עסקי ומרימה כבר הרבה מאוד עסקים בדרך להצלחה עסקית בטוחה.

הבנת השוק- קובעת מיתוג עסקי בשבילך!

הבנת השוק בו אתה פועל כעסק או חברה, עוזרת ומסייעת לנו להבין איך אנחנו (ואם בכלל) יכולים למתג אותך. יש עסקים בינוניים שכל מה שהם צריכים זה דחיפה למעלה וגם את זה אנחנו עושים, אבל אז נדרש שיתוף פעולה ברמה של שדרוג מוצרים, אריזות חדשות, שם חדש לוגו ועוד. יש חברות שצריכות מיתוג עסקי וייעוץ כבר מהתחלה. מסעדה חדשה שמחפשת אפילו לוקיישן שימתג אותה, זה הכול עניין של הבנת השוק, הצרכים, איפה העסק הזה פועל, מי המתחרים שלו? מה המטרות שלו ומה הסיכוי שלו להיות ממותג.

איזה סוג של מיתוג אתה צריך?

גם למיתוג יש רמות של מיתוג עסקי. כלומר יש עסק שדורש רק מיתוג עסקי בפרינט (כרטיסי ביקור, תפריט, דף שיווקי, ניוזלטר וכו'). יש עסק שחייב דחוף אתר חדש (כי הקיים לא מכניס לו לידים והוא מפסיד כסף). יש עסק שצריך שם וגם לוגו וגם אסטרטגיית שיווק חדשה, ואלה בדיוק המיומנויות שאנחנו מביאים אתנו לכל לקוח. לכל לקוח עם מוצר או שירות טוב ביד יש סיכוי גדול להתמתג ולנצח בשוק שלו, אבל זה כמובן דורש השקעה (והיא לא רק כלכלית).

המושג מותג, הוא מחויב המציאות בתקופה בה יש הרבה מכל דבר ודבר והצרכנים מוצאים את עצמם מבולבלים מאי פעם. מצד אחד הם מבולבלים אבל מצד שני, הצרכנים היום צמאים למותגים חדשים כמי שכבר יודעים שלמותג יש יותר ערך ואיכות. לכן כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להאמין בעצמכם, זה לגרום למומחים של חברת לוגו לוגו להאמין בכם ולהתחיל בשבילכם תהליך חכם של מיתוג עסקי מותאם אישית גם בקידום באתרי האינטרנט וכמובן גם בתהליך של של קידום בפייסבוק.

אנחנו בחברת לוגו לוגו נבנה לכם את כל המעטפת, השפה והעתיד הנכון של העסק שלכם, גם בפרינט וגם דרך פרסום באינטרנט ונלווה אתכם להצלחה נכונה. יכול להיות שאתם ממש במרחק פסיעה מהצלחה גדולה ואתם לא יודעים את זה. תנסו אותנו! מיתוג עסקי מנצח בדרך לפסגה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים