מיתוג עסקי נכון!

מיתוג עסקי

בשביל לעשות מיתוג עסקי, לא חייבים להיות ניקולטי. גם אם אתם לא חברת על של ריהוט יוקרתי מאיטליה, יש לכם בוודאי את הדבר הזה המיוחד, שמייחד אתכם וכאשר אנחנו מדברים על מיתוג עסקי, אנחנו מתכוונים אליו בדיוק.

אם תבדקו את ההיסטוריה של כל ההמצאות העולמיות שהפכו את קוקה קולה למה שהיא ואת מקדונלד למה שהוא (לא טרמפ…) תגלו שמדובר במשהו הקטן הזה, שאנשים ידעו שיש להם, האמינו בו ובעצמם, פתחו עסק קטן באיזה עיירה באיזה חור בארה"ב ואחרי שכולם ליקקו את השפתיים בגלל הקייטשופ שלהם, או שהם קינחו את האף בגלל הטבסקו ובכל מקרה מאוד שבעו מההמבורגר וחשבו שאין להם טעם בחיים בלי קוקה קולה, הדבר הבא שהאנשים האלה עשו, כדי לא להיות כמו כולם זה לעשות תהליך של מיתוג עסקי.

מיתוג עסקי הוא מהלך שעושה חברה שיודעת שיש לה מוצר שאין לאף אחד ביד, שיש לה שירות מעולה וכדי לשווק את עצמה, היא חייבת לעשות איזה שהוא בידול שיבליט את היתרונות שלה גם בתחום בו היא פועלת וגם כמובן בראש ובראשונה מול קהלי היעד שלה.

מי אוי למיתוג עסקי?

אנשים שלא מבינים במיתוג עסקי, הם גם בדרך כלל אלה שנמצאים ב"פיגור" גדול אחרי טכנולוגיה ושאר המצאות שתופסות אותם לא מוכנים, לא יכולים להתמודד ועם רגשי נחיתות. חברות שמאמינות בעצמן ושמוכנות ללכת עד הסוף עם האמונה שלהן, מכניסות את החברות שלהן לתהליך של מיתוג כי אחרת אף אחד לא יודע שהן מאמינות בעצמן….

הליכה לתהליך של מיתוג עסקי קשורה באמונה שבאמת יש לכם משהו שווה ביד. זה יכול להיות גם סלט ביצים שסבתא שלכם הייתה עושה, או לחלופין איזה פטנט קטן שמקלף בצל מהר, זה לא משנה מה זה אבל חשוב שתבינו שהדבר הזה יחד עם תהליך של מיתוג עשויים לעשות לכם את סיפור ההצלחה של החיים שלכם. אם לא תלכו למיתוג עסקי, רק הדבר הזה שבסופו של דבר בלי מיתוג עסקי יהיה קשה לכם לפרסם ולשווק, לא יעשה לכם את סיפור ההצלחה עליו אנחנו מדברים.

המציאו מותג.. היו מקוריים!

כדי להמציא משהו ששווה משהו, צריך לעשות משהו שמישהו צריך. מותג לא ממחזר משהו הוא המותג עצמו. ככה זה מיתוג, כלומר אם יש לכם איזה מתכון מנצח, פטנט משונה או כל דבר אחר שעשוי לעשות לאנשים את החיים יותר קלים (למותג יש תמיד איזה בנפיט), אתם מוזמנים לנסות ולהפוך אותו למותג בעזרת תהליך של מיתוג עסקי אבל קודם עליכם לעשות כמה דברים חשובים.

  • אתם צריכים לוודא ולבדוק שאכן יצאתם מקוריים.
  • אין עוד כזה דבר כמו שיש לכם.
  • אין פטנט רשום על מה שהמצאתם.
  • זה עובד בכל מצב ולא רק לפעמים.
  • כדאי לייצר אותו מחומר מסוים וזה שווה כלכלית.
  • האב טיפוס שלו עבר חלק
  • זה משהו שהרבה אנשים ישמחו שיהיה
  • זה משהו שאנשים לא יוכלו בלעדיו.

כל התשובה שלכם לגבי כל סעיף לעיל הייתה כן, זה סימן שיש להם מותג ביד.

השלב הבא- תהליך של מיתוג עסקי!

אחרי שווידאתם שלמותג שלכם יהיה בית טוב אצל הרבה הרבה צרכנים, עשיתם אב טיפוס ואוטוטו הוא בפסי הייצור, זה הזמן ליצור קשר עם משרד פרסום דיגיטלי. הוא יעזור לכם להפוך את המוצר הזה למותג בעזרת הפעולות הבאות:

  • מציאת שם ולוגו למוצר
  • בניית אתרים בהתאמה אישית בהתאם לצרכי המותג
  • אפיון המוצר
  • יצירת ספר מותג
  • יצירת קמפיין השקה וחשיפה
  • קמפיינים שיווקים ומסחריים
  • בדיקת מדדים לגבי תגובות למותג.

כל מותג התחיל את הדרך שלו מהאמונה של בעליו שיש לו מותג ביד, אם יש לכם אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים