עיצוב לוגו בזול- חוכמה וקריצה!

עיצוב לוגוהרשת מלאה במאמרים על לוגו, עיצוב לוגו וכמה זה חשוב שלכל עסק קטן כגדול יהיה לוגו. אחת הסיבות שבגללה הרבה מאוד עסקים קטנים למשל לא מזמינים לעצמם לוגו, היא המחשבה כי זהו עסק יקר.

מה שצריך להבין הוא שעולם הפרסום והעיצוב עבר מהפכה של ממש וכמעט חצי ממנו חי היום ברשת. העובדה הזו יצרה מצב שברשת לא מתקיים הבדל גדול כפי שהיה בעולם הפרסום אוף ליין, בין עסק קטן לחברת ענק במובנים של פרסום (למעט בניית אתרים מהותית ועל כך פירוט בהמשך). במצב הזה שקמפיין פרסום של חברה כמו ניקולטי יהיה זהה בנוכחות שלו לקמפיין פרסום של ידוענית, גרם לכך שהרבה  מאוד אלמנטים שהיו חלק מהאפיונים של החברות הגדולות כמו למשל לוגו- הפכו למצרך של כולם. כי כולם ברשת, וחייבים בידול, ואיך נראה שאנחנו שונים אם לא יהיה לנו לוגו משלנו.

אז מה זה בעצם לוגו?

היום כל אחד יכול להזמין עיצוב לוגו. סטודיו לעיצוב עסוק מאוד ביצירת לוגואים לחברות חקלאיות, מסעדות, חברות נדל"ן, ייעוץ ארגוני ועוד. אין היום חברה שיוצאת לאור בלי לוגו. הוא הפנים של העסק, הוא ממצב בסמל אחד קטן את החזון והשאיפות של החברה ומעצב גרפי חכם יודע לקחת את כל הקונספט הזה ולהפוך אותו לסמליל קטן ומרגש שהלקוחות אוהבים להגיד שהם צורכים אותו ולא מחליפים אותו.

הלוגו חייב להתאים למהות העסק, הוא צריך לבטא את העקרונות של העסק הזה ולהגיד את זה הכי פשוט ואסתטי. לוגו מסובך יהיה קשה לקלוט, לוגו שדומה לעוד לוגו, יוצר בלבול, לוגו לא ברור, נשכח- ולכן צריך לקחת את אוסף החוויות שיש לחברה הזאת ולעצב אותה לכדי לוגו אחד ברור, מקורי וקליט.

מיתוג עם לוגו בזול!   

הרעיון של לוגו הוא ליווי מותג צריכה או שירות שרוצים לבדל בינו לבין השאר. צרכנים מזהים לוגואים ומאמצים אותם, כמו שהם מאמצים את המוצר או השירות. אלה, חייבים להצדיק את קיומו של הלוגו שכן הסמל הזה עובד עם איכות. חברה שיש לה לוגו יוצרת את הרושם שהיא איכותית יותר מן השאר, שיש לה מה להציע ושהיא שומרת על האיכות שלה. המצב האידיאלי שכל חברה שואפת להגיע אליו, זה שהצרכנים מזהים את הלוגו גם בלי השם של החברה ויודעים למה הוא שייך. זה מה שכל חברה רוצה. בין אם זה באמצעות קידום בגוגל או קידום בפייסבוק , וזה כבר הצלחה גדולה. הצלחה של להיות לא רק טובים, אלא גם מוכרים!

כדי שלוגו יהיה קליט, מקורי וכזה שלקוחות יאהבו, הוא גם יכול להיות לוגו בזול, אין שום קשר בין לוגו לבין מחיר. יש קשר בין לוגו וכישרון וזה מה שיוצר לוגו מנצח זה מה שיוצר מיתוג מנצח. וזה מה שכל חברה צריכה.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים