עיצוב לוגו יוקרתי

עיצוב לוגו יוקרתי לעסק שלך

עיצוב לוגו יוקרתי מהווה את הסמל של העסק, משולב גם באתר ומבדל עסק מהמתחרים שלו ומעניק לו ייחוד משלו. התפקיד של הלוגו זה לייצג מותג מסוים, ללוות אותו בפרסומים והוא יופיע גם על אריזות המותג עצמו, אם מדובר במשהו ארוז ולא בשירות וכו'.

הוא אחד מהסמלים המרכזיים של העסק או הארגון, לחברות גדולות הוא משמש ככלי מיתוג ראשי מצורף לכל מוצר פרסומי שהם מייצרים, נמצא על הניירת, על שלטים, מכתבים, כרטיסי ביקור ובראש המשרד או הבניין בו יושבת החברה. 

יש מי שלעובדים שלו יש מדים, והלוגו של החברה יהיה מודפס עליהם. אנו רואים את זה הרבה בחברות אבטחה, לכל אחד מהם יש לוגו אחר והוא מודפס על המדים של עובדיהם כדי לבדל בין חברה וחברה.

 

עיצוב לוגו יוקרתי לעסק שלך

 

לוגו יוצר תדמית

עיצוב לוגו הוא חלק חשוב מהתדמית שכל עסק רוצה לאמץ לעצמו. גם הלוגו צריך לייצג אותו ולהכיל משהו מהחזון או מהערכים שלו. לא תמיד זה ברור למסתכל מהצד, אבל הרבה פעמים כל לוגו נושא אתו את סיפור יצירתו.

כאשר מדובר בחברת מזון, הלוגו שלה יתנוסס על כל מוצר ומוצר שלה, כדי שלקוחות החברה יוכלו לזהות אותו בין שלל המוצרים המוצגים לפניהם. במיוחד היום כל חברת מזון חייבת ליצור לוגו משלה, משום שמעולם לא היה כזה שפע של מוצרים מקבילים על כל מדף. אם הצרכנים לא ימצאו את הלוגו על המוצר שהם רגילים לקנות, הם יקנו מוצר מקביל של המתחרים ושום עסק לא רוצה שזה יקרה לו. ללקוח יש זיכרון, וכאשר הוא רוצה להיות נאמן למוצר מסוים, הוא מאמץ את הלוגו שלו, זוכר אותו ומחפש אותו על האריזות. לכן הלוגו צריך להופיע במקום מאוד בולט, כדי שיקל על הצרכן לאתר אותו. 

ככל שהלוגו יותר יוקרתי, כך החברה נתפסת יותר יוקרתית.

 

מה זה לוגו יוקרתי?

עיצוב לוגו יוקרתי דורש הבנה בשיווק, מעצב גרפי מוכשר והברקה. לוגו יוקרתי נמדד ביכולת של המעצב לקלוע ללב ליבה של החברה, להבין מה הדבר הכי מיוחד שלה, ולשים אותו בלוגו. ככל שתעמיקו בלוגו מסוים ותגלו את הקשר המתוחכם בינו לבין החברה, כך תתייחסו לחברה הזו בכבוד, משום שהלוגו שלה חכם.

יש המון אפשרויות לייצר לוגו לכל חברה, השאלה כמה רוצים להשקיע. אם תנסו לעשות את זה לבד, בטוח שזה יצא פשוט מדי ולא קליט, ואולי אפילו מזיק. אבל אם תפנו למשרד פרסום דיגיטלי שמחזיק במחלקת מיתוג שלמה, עם מעצב גרפי משכמו ומעלה, סביר להניח שתצאו עם לוגו שכולם יתפעלו ממנו וירצו גם כזה.

זה יכול להיות הצבעים שנבחרו, הסמליל עצמו, האיור. הקשר בין הדברים. הסיפור שמאחורי הלוגו שהפך אותו לכל כך מיוחד, כמו הסיפור מאחורי התפוח של אפל שעורר הרבה שאלות ולכן זכה לכל כך הרבה חשיפה. 

מומלץ מאוד להשקיע בלוגו יוקרתי, הוא חלון הראווה וכרטיס הביקור של כל עסק ואם הוא רוצה שיכבדו אותו, שישקיע בלוגו מדהים וחד פעמי שיעורר באזז והתפעלות אצל הצרכנים שלו. לוגו פשוט וזול, עלול בהחלט לגרום נזק לתדמית של העסק. אם המטרה של לוגו היא לגרום ללקוח לבדל מותג, אז כאשר מדובר בלוגו בלתי מושקע וזול, הצרכן לא ירצה בכלל להכיר את המותג הזה, כי כבר מהלוגו הוא קולט שלא מדובר בחברה מקצועית. חברה מקצועית משקיע בלוגו יוקרתי כמה שצריך.

עיצוב לוגו חדש דורש השקעה של זמן ומחשבה, רעיונות ומשאבים. הוא צריך להיות איכותי, אסתטי ונעים לעין וגם לספר את הסיפור שאף אחד מלבדכם, עוד לא סיפר. 

אנשים שקראו את הכתבה התעניינו גם ב : מיתוג עיסקי | לוגו בעיצוב אישי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

מאמרים נוספים