פסיכולוגיה בצבעים: ההשפעה של הצבעים על הלוגו והמיתוג שלנו

אין ספק שאחת מהמשימות הכי חשובות שיש בדרך לעיצוב הלוגו המושלם, היא לבחור את הצבעים הנכונים. כפי שבוודאי יצא לכם לשמוע בעבר, פסיכולוגיה בצבעים קיימת והיא יכולה להיות משמעותית ביותר. לכן, אם גם אתם, כמו בעלי עסקים אחרים, רוצים להצליח לעצב את הלוגו המושלם, כדאי יהיה להתייחס גם לצבעים שבהם אתם בוחרים. מה אומר על צבע ומה הוא באמת מביע? הינה מספר דוגמאות שיכולות לסייע בקבלת ההחלטה:

  • אדום – הצבע הזה, כפי שרבים מאתנו חווים אותו, מעביר מסר של עוז, תשוקה, אנרגיה ואהבה. לכן, אם המסרים האלה מתכתבים עם המסר שתרצו להעביר לגבי העסק שלכם, בהחלט יש מקום לשלב צבע כזה בעיצוב הלוגו.
  • צהוב – צהוב הוא צבע של שמחה. הוא מגביר את הפעילות המנטלית של מי שמסתכל עליו והוא גורם לנו, כמעט באופן אוטומטי, להיות עליזים יותר. יחד עם זאת, צריך לקחת בחשבון ששימוש אינטנסיבי מידי בצבע כלשהו עלול לגרום לתגובה הפוכה ולכן יש לשמור על פרופורציות אם אתם משלבים את הצהוב בלוגו שלכם.
  • כחול – אתם מכירים מישהו שלא נרגע כשהוא רואה צבע כחול? הצבע הזה מזכיר לנו את הים ואת השמים. הוא גורם למי שמסתכל עליו להירגע, להיות שליו ואף להפעיל את הדמיון. הוא מעורר תחושות כמו נאמנות וכנות, כך שברור מדוע כדאי יהיה לשלב אותו בעיצוב הלוגו לעסק.
  • ירוק – אם יש צבע שמזכיר לנו טבע, התחדשות ואביב, הרי זה הצבע הירוק. לכן, אם חלק מהמסר שהייתם רוצים להעביר הוא של משהו חדש, צעיר ומלא באנרגיה, כדאי יהיה לשקול לשלב גם את הצבע הזה בלוגו.

מדוע כדאי להיעזר במומחים לעיצוב הלוגו לעסק?

אין ספק שאתם יכולים לקרוא שלל מאמרים בנושא של עיצוב לוגו וללמוד עוד פרטים אודות הפסיכולוגיה של הצבעים. יחד עם זאת, בין זה ובין יצירת הלוגו המושלם יש מרחק גדול. לכן, אם אתם רוצים שהלוגו של העסק שלכם ייראה טוב ויהיה שונה, השאירו את משימת העיצוב שלו לטובים ביותר. סטודיו LOGOLOGO מזמין אתכם לקבוע פגישה ולצאת עם לוגו שאי אפשר יהיה להתעלם ממנו, אז למה לדחות את העניין?

מאמרים נוספים